18. února 2013

Kadaň - Albion

Sen se pomalu ale jistě proměňuje ve skutečnost. Loni v červnu jsem si to tu narýsoval a díky Richardovi se podařilo dát dohromady schůdnou variantu. Dnes jsem odstartoval kampaň a oficiáně je již přihlášeno 11 lidí. Protože můj soběpisník stál u zrodu celého výletu, nechci jeho čtenáře ošidit a informuji je tímto včas, že se mohou podívat na program, cenu a podmínky zájezdu na http://rezervace.protravel.cz, kde jde o zájezd č. 108-2035 Kouzelná Anglie. A pokud by se někomu zalíbil, neváhejte a rovnou se přihlašte, cena je velice rozumná a program se pokusím pro vás shrnout v pár kaleidoskopických obrázcích.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Dnes večer jsem byl překvapen, jak moc vážně lidi berou to, když někdo dělá něco ve jménu nějakého náboženství. Jde o to, že se spousta událostí dějou ve jménu něčeho, čeho se ten který konkrétní skutek vůbec netýká !! Tomu konkrétnímu spousta lidí věří a má náboženství jako takové za špatné, ať už jde o vyznání jakékoliv.
Dále mě baví a vyvádí z kolejí iluze, že církev, která tu je cca 20 století "není čistá". No bodejť, vot tý doby, co náš mladej pán skonal, to vedou jenom blbý lidi...
Musel jsem položit i otázku: Na jakých jiných, než na křesťanských základech by měla stát historie našeho kontinentu... ??
Takže bych svý děti poslal spíš na tu základku, co jsem chodil já. Tam totiž žádnou podobnou učitelku neznám. Nicméně svý kamarády mám rád a je jich spousta, takže se mezi nimi nějakej ten kacíř najde. MD