21. listopadu 2010

Horoskop pro Martina Krause

Nejlepší život má,
kdo v něco věří,
Bohu či osudu běh věcí svejch když svěří...

Rádia hrajou samý pitchoviny a takovouhle kvalitní muziku tam skoro (čest výjimkám - např. R Beat) neuslyšíš!!! Člověk si připadá pomalu jako misionář, když to doporučuje známým, co to vůbec neznají, napsal pod tuhle písničku jeden z komentátorů.
Koncert Krausberry byl pro mě velkým překvapením. Mým misionářem byl Petr Brouček, ale až do pátku jsem netušil, jak skvělá a živelná muzika to je naživo. Martin Kraus má krásnou barvu hlasu, přesně to, co bluesrock potřebuje, kus zdravého exhibicionismu v těle a hrabětovsky básnické texty písní, to vše v doprovodu zkušených hudebníků. Víc si opravdu od muziky neumím přát.
Martin je ročník pětapadesát, což znamená, že je mu pětapadesát. To ne vždycky funguje. Mě ale zajímalo spíš, v kterém znamení se narodil. V písni Horoskop se totiž objevují pouze čtyři, a tak jsem byl zvědavý, jestli k jednomu z nich cítí při zpěvu nějaký intimnější vztah. Ale není ani ryba ani rak, ani skopec ani střelec jako já (kterej nemám doma šílence, ale Blížence, což ale asi vyjde nastejno). Martin je býk (takže to voko na tričku není volské, ale býčí). A snad mi odpustí, že jsem pro něj složil ještě jednu várku se dvěma znameními.
Znamení Štíra,
dnešek vám radosti nepřipraví,
svět vás přezírá
a žádná víra vás neuzdraví.
Znamení Býka,
čeká vás výhra a následně zlost
a co lásky se týká,
nikdy, jak se říká, jí nemáte dost.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Pán Bůh zaplať za ty dary!Misionář.