25. července 2010

Rockfest

Pro mě bylo letošní Vysmáté léto spojené s divadlem, jelikož jsem měl divadelní scénu na starosti. Navenek si tam zahrál se dvěma profesionálními pouličními divadly, s Mimotaurem Dominika Tesaře a Divadlem V pytli Petra Stolaře. Obě předvedla úžasné a z divadelnického pohledu záviděníhodné hry a výkony. Z toho, co jsem viděl, na mě zapůsobily nejvíce Mimotaurovy Hrozné příběhy, kde nápaditě stříkala krev, sekaly se hlavy, mlelo se maso, zpívalo se, veršovalo a člověk se nestačil dívat a divit.
Mezi hlavičky popravených panenek by se bezvadně hodila jedna, kterou minulý přinesla Demina jako aport na Janině zahrádce z křoví místo klacku a Andulce to s ní takhle sluší.
Petr Sklenář V pytli dokáže skvěle a vtipně improvizovat a do svých hrátek vtáhne klidně polovinu obecenstva. Výsledkem dvou ze tří scének byla dokonce umělecká díla.
Z muziky jsem si užil jen Visací zámek se spartakiádní rozcvičkou Mika Pixiese a originálním traktorem Zetorem.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hrozné příběhy byly opravdu vynikající. Muzika byla celkově dost slabá... Tolik divadelník a posluchač Michael