2. ledna 2010

Stopem do Itálie - den desátý - Teolo a Praglia



Po svatbě nás naši svědci odvezli do kopečků nad Padovu, kde jsem je všechny pozvali na svatební hostinu do jedné trattorie u cesty.


A byla to opravdová italská žranice o třech chodech.


To mi připomíná, že jsem včerjší hladovku vydržel 24 hodin a po půlnoci už jsem to nevydržel a slupl jeden toust a přesnídávku. Nicméně, cítím se pročištěn natolik, že bych dneska těmi čtyřmi druhy masa na jednom talíři nepohrdnul.


A už jsem frčeli do kláštera v Praglii (foto ze stránek kláštera).


Toto staré benediktinské opatství samozřejmě stále funguje, jsme přece v Itálii, a tak nás na prohlídku vzal jeden z pětačtyřiceti místních mnichů, zatímco jeho kolega prodával v lékárně meducínu.


Fotit se nesmělo, ale bratr měl pochopení a pár slavnostních foteček nám povolil.





Refektář je proti tomu kadaňskému nepoměrně větší, ale přesto mi připoměl domov.

Ještě fotečky na rozloučenou a hurá zpátky do Padovy.













Pokračování příště!

Žádné komentáře: