17. března 2009

Orfeus Rock



Orfeus Rock má svý vítěze. Po Hot Pants a Bullets of the Death v internetový anketě vyhrály další rozstřel kapely Spath a Innominado. Já jsem nehlasoval, ale moc jsem se bavil. Všechny kapely hrály perfektně a disciplinovaně, nemusel jsem ani jednu vyhánět z pódia, všechno klapalo tak, jak to bylo naplánovaný. Sám jsem měl dva horký favority, Nucenej výsek s jednorukym bubeníkem (foto) a Hi-Jack, který se nakonec umístili na třetí příčce před metalovejma Ivory Gate. Moc mě překvapili Spath, šlapalo to tak, jak u týhle muziky má. Innominado klasika. Toxika mě potěšila vzpomínkama na Plastiky. A skvělý byli Rapa Nui, protože jsem je ještě nikdy pořádně neslyšel a netušil jsem, že to má takovej rytmus a odpal. Akce je za náma a já už se těšim na Majáles, kde se zase sejdou kadaňský kapelky, tentokrát na stejnym podiu s Tleskačem a Znouzí.

Na závěr jeden rozhovor:

Fanoušek: Hodil jsem vám voba hlasy.
Kapelník: To je mi jedno, koliks nám hodil hlasů. Nemáš něco do papírku?

Příští rok pozveme jako hosty tyhle týpky z jihočeskýho Velešína, protože uznejte, že ty nejde nepozvat.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Nechtěla bych být uklizečka Orfea po těchto koncertech.Bordel je slušné slovo po tom jak to tam vypadá po konci.Blažena

J-Lo řekl(a)...

To je daň za koncerty, kde je víc než dvě kapely. Někdy bych byl stokrát radši uklízečka než to, co jsem. Sebevětší bordel se dá uklidit, když jsou aspoň rukavice, kýbl, hadr a vysavač, ale s lidma je někdy práce, že byste zaplakala.

Anonymní řekl(a)...

To je ale smutné.B