6. března 2009

Česači bavlny


(foto: ČerF)

Vojta Kiďák Tomáško a Ríša Melichar mi včera navodili čundráckou náladu, takže mi pak po příchodu domů ani nepřišlo, že si svítím baterkou a kocouříma očima. Kiďák vzpomněl i na Verumku a na Rudu, pro nějž zahrál Česačů bavlny bál. Ruda ve mně v dětství zasel tulácký semínko a včera jsem zase zatoužil vyrazit někam jen tak.

Kiďák taky přečetl pár říkanek Jaroslava Wykrenta ze sbírky Slušně i hanbatě, ale hlavně převážně nevážně, a protože mě už dlouho žádná nenapadla, přetiskuju sem dvě, co mě zaujaly:

Česká demokratická realita
V Poslanecké sněmovně

zas jednají o hovně!


Dadaistická
Vyfotil jsem POLAROIDEM

prdel s pěkným hemeroidem.


A protože se dneska před 390 lety narodil Cyrano z Bergeracu, přidávám ještě jednu.

Kdybych byl Cyranem,
tak bych se bál,
odhodit s grácií

svůj širák v dál.

Neboť dnes (aniž by

pírko z něj vypadlo)
tak by ho určitě

sto lidí ukradlo!

Lubomír Ríša Melichar, táta Rachilema ibn Drachira

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak Ti nevím, jestli by genitiv v arabštině neměl být Arachilem ibn Adrachir ;)