2. ledna 2009

Globální oteplování

Včera dávali Zkrocenou horu. Ani jsem nevěděl, kolik cen tenhle film vyhrál. Už podle plakátu jsem ale o něj moc nestál, protože mi připomněl takový ty klasický Redfordovky á la Tudy teče řeka nebo Zaříkávač koní, a ty já nikdy nemusel. Trochu jsem byl ale zvědavej, tak jsem se po očku díval. Nakonec mě to nezklamalo (tedy můj odhad), byl to slaďák v kovbojskejch kloboucích a moc jsem nepochopil, co na něm bylo tak úchvatnýho, že by měl vyhrát nejvíc cen v historii filmu. Ani jsem ho neměl sílu dokoukat.

Ovšem ještě míň chápu, že italský televizi stálo za to vystříhat teplý scény. Diváci pak prej ani nechápali děj (i když asi nebylo těžký si to domyslet, to spíš italský diváci nechápou homosexualitu – a to je jedno s druhym, jaký senatus, taký populus, zvlášť ten Romanus).

Z italský Padovy přijede do Kadaně skupina Greenhouse Effect, mají docela dobrou muziku. 30. března v Kadani odstartujou svoje zaalpský turné – pak jedou do Žiliny, Rigy a Klajpedy.

A když jsme u skleníkového efektu, ten souvisí s globálním oteplováním, takže tady je zase jedna teplá písnička od skupiny Nightwork. Asi jste se všimli, že vedle je nová anketa. Ne, nemůžu si zjistit, jak jste hlasovali, buďte svobodní jako Jiřík a Markétka, kteří se už ke své trojce přiznali (ale o těch jsem to už věděl:).



3 komentáře:

Jiří řekl(a)...

Buď sis to zjistil podle IP adres, nebo jinak, ale tleskám :-)

J-Lo řekl(a)...

Budeš se divit, ale prostě jsem to věděl, aniž bych se kamkoli díval :-) Jinými slovy jsem si tipnul ;-)

Amara řekl(a)...

No, když o tom teď znova přemýšlím, tak spíš 2. Na 3 bych věděla o jiných adeptkách. Jenže je to tajný ;O)