22. prosince 2008

Spaste Ježíška!


Tak jsem letos zaznamenal několik akcí, co se snažili zachránit Ježíška před invazí dědků s červenou čepicí. Donedávna jsem si myslel, že na tom Ježíšek není ještě tak špatně, aby se musel srovnávat s kosatkou jménem Willy či s vojínem Ryanem. Když už teče do bot i Spasiteli, tak to na tom světě asi není něco v pořádku.


Nepřidal jsem sice podpis pod nesmyslnou petici, která vyzývá veřejnost k odmítnutí Santa Clause, neboť se domnívám, že kdo chce, aby mu nosil dárky právě tenhle paňáca, ať je nosí nejen jemu, ale ať se pomstí i na jeho dětech a vnucích. Mně nosí dárky Ježíšek, i když každej rok trochu zlobím. A navíc nemám komín, tak by se ke mně nedostal ani černej Petr, natož ten vypasenec Santa.


Jako už tradičně, uvedlo divadlo Navenek na Hasištejně Rakovnickou hru vánoční (aneb Zabili nám psa). Tři pastýři se tam hádají s třemi králi, komu patří Ježíšek, až je z toho pěkná mela a musí zasáhnout síla shůry ozbrojená policejním megafonem. Sv. František by se asi divil, kam až dospěly postmoderní betlémské hry.




1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Pěkné,viděl jsem to a dík.Zase jiný pohled na Ježíška.J.S.