28. prosince 2008

Nové názvy navržené botanikům

Lada vyhrála plyšovýho candáta a je tu další soutěž. Tentokrát o puget lučního kvítí. Ovšem protože jste moc chytří, udělal jsem ji dost složitou. Přesto poprosím případného výherce (a stejně tak Ladu s candátem), abyste mi posečkali do jara.

STMÍVÁK
KMENONOCDRON
NECEDRAVKA
MARSKOUŘ
DRUHOSLÁMKA
SVALYKUL
MAMDUJ
JEDUŇ HRABĚČKA
VEČERLÍB HODINATÝ

NEBOLIMNÍK STŘIŽENSKÝ
NEBOKRÁDEŽ KOČKATRÁ
PIČICE ZAVÁZKA

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Už mi chybí jen jeden název, ale ne a ne s tím hnout!

J-Lo řekl(a)...

Ahoj Leni, není tu sice nápověda na telefonu ani z publika, ale když prozradíš kterej, jsem tu, abych popotáhl za cípek toho hadru, jenž halí tajemství. Ale jako germanistce ti přidávám premii specielně pro tebe: co je to Knieglenkauch?

Anonymní řekl(a)...

Nevím si rady s tou NECEDRAVKOU. Mám vycházet z toho CEDRu, nebo DRAV nebo jsem úplně vedle?

A se slovem Knieglenkauch jsem na tom podobně;-) Kniegelenk je kolenní kloub... asi se radši nechám poddat!

J-Lo řekl(a)...

Vycházej z CEDRu;-) Je ještě jeden cizokrajnej strom s ještě lepším dřevem;-) A zkus jinej profláklej kloub a jsi doma:-)

Anonymní řekl(a)...

Teda! Jak je možný, že jsem na tu netýkavku nepřišla dřív? Je to jasný jak facka.

šeřík, rododendron, netýkavka, zemědým, prvosenka, kostival, šalvěj, plavuň vidlačka, jitrocel kopinatý, čilimník řezenský, čičorka pestrá, kokotice povázka

A jestli to je všechno dobře, tak za to, jak těžký to bylo, by v tom pugétu měly všechny tyhle kytky bejt!;o)

J-Lo řekl(a)...

Jsi dobrá! Určitě to bude puget bohatý!!! Ale kokotici nevím, jestli najdu:)