24. listopadu 2008

Múza v červenym kafi

Zase se jednou jedu někam autorsky projevit. V pátek
28. listopadu, Café Rouge
za kostelem sv. Kateřiny v Chomutově, od 19h. To si skoro koleduje o nějakou tu veršovánku. Budu mít skoro první pásmo, tedy po moderujícím Šporgym, a tak si pak můžu celej večer docela dobře vychutnat. Kdo by náhodou neměl v pátek co dělat, celej program je tady, je tam i dost muziky.

Mám vždycky trápení, co vybrat za básničky, zvlášť když se ode mě asi nečeká delší než 15minutová předskokanská performance. Poradil mi ale Marian Palla, který druhé vydání krtka jako prase zkrátil na základě příhody z Ostravy:

V nonstopu na toaletě nebyl papír, což jsem zjistil, až bylo pozdě. Jediné, co jsem u sebe měl, bylo první vydání této knihy… A tak jsem ji začal číst a vytrhávat básně, které se mi zdály vhodné k úkonu. V podstatě jsem provedl tu nejpřirozenější korekturu, jaké jsem byl schopen.

Mám teď málo času, ale na záchod si ještě zajít stíhám. Už jsem si z něj odnesl veškerý papír, který by mě mohl při mém výběru překážet. Zbývá jen vytisknout si své celoživotní dílo a jít se vy….

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

A nebude to bolet?