29. září 2008

Julia Marcell


Po dlouhý době mě zase uhranul ženskej hlas. Po Björk asi nejvíc. Ale na rozdíl od islandský pěvkyně jsem u její polský kolegyně žijící v Berlíně neváhal a pozval jsem ji do Kadaně. Držme si palce, protože tohle by byla opravdová bomba. Sice by asi moc lidí nepřišlo, protože ve VKVéčkách nehraje a nechytne se ani na velmi krátkých vlnách, ale ti, co by přišli, by zažili to, co můžou snad už jen na Už jsme doma 11. října. Poslechnout několik písniček si můžete na jejích stránkách nebo na MySpace. Sám nevím, která se mi líbí nejvíc. Vlastně se mi všechny líbí nejvíc, a z nich ještě trochu víc asi Kolotoč, Strach z létání, a Hráč na akordeon. Možná se jim budete taky líbit. Úžasnej nápad je, že si přebal na cédéčko můžete dotvořit sami (jako já).


Žádné komentáře: