2. srpna 2008

Tiché víno a hlasité pivo

Mezi mými oblíbenými soběpisníky najdete jeden nový s názvem Silent Land. Je nový nejen zde, ale vlastně z brusu, a jak ten brus bude tichý nebo hlasitý, na to si rád počkám. Dokáže totiž hrát na španělku falzety polštářkama prstů tak, že je sotva slyšíte, a pak dokáže vyloudit z elektriky pořádnej metalovej nářez. Právě Štěpán organizuje pro Orfeum po dlouhé době metalovej festival, na jehož program se můžete podívat na stránky Kultury Kadaň.

Když už jsem u reklamy, na našich firmeních stránkách také najdete novou soutěž o kadaňské víno; vyhrává se každý týden po láhvi. A v klášterní Konírně se od čtvrtka točí jedenáctistupňový Mušketýr, byl jsem na inspekci a řádně jsem pomohl s protažením trubek.

A ještě marginálie k názvu článku - na výraz tiché víno se mě tuhle ptali na finančáku, protože tento výraz tvoří položku v jejich daňových směrnicích. Ano, jde o překlad termínu still wine a tedy o opak vín šumivých. Prostě víno, jak je známe, protože těm šumivým říkáme šampáňa. Zase jsem o něco chytřejší, hlavně v tom, že jako firma si tiché víno v dárkovém balení můžeme odečítat z daní.

Žádné komentáře: