4. srpna 2008

Nová soutěž o víno kyselý jako šťovík

Kromě soutěže o kadaňské víno, která zná prvního výherce, a která potrvá ještě dalších osm týdnů, jsem se rozhodl uspořádat ještě jednu soukromou soutěž. Kdo mi zde napíše nejoriginálnější přirovnání z arsenálu svých babiček, známých, seriálového hrdiny či kohokoli jiného, dostane ode mě rovněž láhev vína, ovšem protože je to soutěž soukromá, rozhodčím jsem já a vy se musíte spolehnout, že budu vybírat podle svého svědomí - jak výherce, tak jakost vína.

K soutěži mě inspirovali moji pražští bytní, kterým jsem četl postupně různé ty přirovnání k troudu, kostelní myši, polenu, chroustovi, břitvě, tágu a podobným vopičárnám a při dlouhý jako Lovosice mi připomněli mnohem lepší dlouhej jako tejden před vejplatou a pak přišla hláška, která mně pohnula k týhle soutěži:

Ten je užitečnej jako automat na kondomy ve Vatikánu.

Asi je to z Červenýho trpaslíka, ale to mi nevadí, naopak se zdrojem se klidně pochlubte. Já bych třeba, kdybych se soutěže sám zúčastnil, určitě obrátil na Ostravaka, ten myslím v podobných přirovnáních vždycky exceloval.

Soutež ukončím až v neděli po Vinobraní, takže máte čas. Své příspěvky přidávejte do komentářů pod tento článek. A že můžete klidně zaperlit několikrát, to je jasný jako tma slepýmu.

24 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

...vzpomela jsem si na prirovnani ktere muj otec casto pronasel pri sledovani televiznich serialu za totality : .... to je napinave jak male gate ....
:)

zuzna řekl(a)...

babička říkávala, že je "spocená jako dveře vod chlíva", že je tu "veselo jako v krematoriu". Další moje oblíbený je "bejt votravnej jako jed na krysy"... na víc si teď nevzpomínám, ale to nejde takhle sofort...:)

Jiří řekl(a)...

Seš línej jak Hosman a Seš hamižnej jak Straka.

Anonymní řekl(a)...

... pospichat: ficet (hacek nad c ) jako namydleny blesk
:)

Amara řekl(a)...

Mamka mi říkávala: "Jsi jak zpomalenej film" a "máš tu bordel jak v tanku".

"Tvůj mozek je rychlý jako dítě po prvním kari" (správně, toto je Red Dwarf)
"Tváříš se, jako by Ti upadly hračky do kanálu"
"Jsi veselej jak přejetej ježek"

Anonymní řekl(a)...

No ja se necham unest tim, kde jsem a musim se prihlasit do souteze s necim, co je skoro prirovnani. Pouziva se to tady v Anglii a rika se to malejm detem kdyz provedou neco hloupeho:

You silly sausage :] :] :]

Coz je vlastne anglicka obdoba prirovnani nekoho ne zrovna intelginentniho k hloupe klobase, nebo hloupemu parecku :] A z toho proste nemuzu :] Been

Anonymní řekl(a)...

Když se něco fakt hoooodně vleče, je to "dlouhý jako ruskej film" :-)

Kuba řekl(a)...

Lidi v hospodě nasávali jako tepláky hozený do potoka:) a Vzduch tam byl tupý a fádní jako rozhovor se slavným fotbalistou (Mazaný Filip)

Anonymní řekl(a)...

Smrdí jako namoklej cirkus.
Pálí mu to jako prvoligovýmu fotbalistovi.
Drží jak židovská víra.
Čumí jako myš z komisárku.
Smrdí jako by se posr...lo procesí.
Čumí jako půl pr...le z roští.

Anonymní řekl(a)...

Smrdí jako namoklej cirkus.
Smrdí jako by se pos...lo procesí.
Pálí mu to jako prvoligovýmu fotbalistovi.
Drží jak židovská víra.
Čumí jako myš z komisárku.
Čumí jak půl pr..le z roští.

Amara řekl(a)...

Oblíbený jako svědivá bradavice

Amara řekl(a)...

Oblíbený jako svědivá bradavice.

Amara řekl(a)...

Oblíbený jako svědivá bradavice.

TG řekl(a)...

"Každý ví, jaká se bolest způsobí, když padne něco do oka, - zvláště když je to as tak velké, jaké hezké mladé děvče." Jan Neruda, Páně Kobercova ženitba

Tedy nikoliv: bolí to jako čert
Ale: bolí to jako hezké mladé děvče v oku

Anonymní řekl(a)...

Mě dostal bratr, když komentoval rozhovor naší matky a babičky slovy: „To je jak blbej s mrtvym“.

Anonymní řekl(a)...

Mě dostal bratr, když komentoval rozhovor naší matky a babičky slovy: „To je jak blbej s mrtvym“.

Anonymní řekl(a)...

... můj táta mi vždycky říkal, když jsme si hráli na schovávanou, "že jsem nenápadný, jako třímetrový hovno ve sněhu"...

Anonymní řekl(a)...

Můj oblíbený comicsový hrdina Sláine Mac Roth říká svému trpaslíkovi Ukkovi: "Moje přirození je čistější než tvá ústa."

Anonymní řekl(a)...

Blbá jak točící schody.

zuzna řekl(a)...

nová a dost podařená hláška je: "Po tom víkendu sem rozbitej jak vietnamská hračka"

zuzna řekl(a)...

kamarád mi po víkendu napsal, že je "rozbitej jak hračka vod vietnamců"

Unknown řekl(a)...

Mam votlacenou prdel jak ze svazacky schuze.

Anonymní řekl(a)...

Např. když konečně pochopíte to o čemž ostatní už drahnou chvíli diskutují a máte z toho neskrývanou radost, tak je to jako když "Slepý kuře našlo zrno".

Anonymní řekl(a)...

Ten, kdo při nadcházejícím vinobraní špatně rozvrhnene svoje síli, ji nakonec může mít "Jak prase cvičky".