18. července 2008

Obrázky


Poslední dobou mě mile překvapilo několik obrázků. Dneska mi od Štepána přišlo několik romantickejch fotek Zlovědic z doby jeho mládí a na některejch byly i křížky ze hřbitova, kde jsem ještě nebyl. Děkuji tudy, jelikož Štěpán je mým nově objeveným věrným čtenářem… Jsem rád, když někudy zjistím, kdo ty moje vejmysly čte.

Pan Skotek mi poslal mj. tyhle dva starý pohledy Orfea.



To mi připomnělo, že jsem nedávno lezl na střechu, protože ji spravovali a natírali, je teď krásně červená. Vyfotil jsem si ze střechy klášter. Zhruba tenhle pohled si budete moct už v zimě prohlédnout na malbě z 16. století na právě odkrývaném pásmu maleb v klášterním kostele.


A včera zase byla nad Kadaní duha.


A protože ujedu Věrušce na víkend do Němec, tady je jedna vzpomínková.


Žádné komentáře: