1. června 2008

Plastici v Kadani - prostě k posrání!



Večer s legendou se vydařil! Po místních Haj hou, kde asi všechny nejvíc zaujal malej Fírer, kterej odbubnoval půlku koncertu, nastoupila celá sedmička současných čelnů skupiny The Plastic People of the Universe a svůj třetí koncert v posledním májovém dni (o půlnoci hráli v Berlíně, odpoledne v Praze a odtud jeli rovnou do Kadaně) odehrála s nebývalou energií s jednou přestávkou – konec byl až půl hodiny před půlnocí!

Věruška si pak sedla v šatně s Vráťou Brabencem a docela dlouho si povídali, zatímco já jsem pomáhal s aparátem. Moc jsem jí to přál a možná i trochu záviděl. A to ani nevěděla, že už mám rozepsanej Vráťův medailónek na anglickou wikipedii. Chtěl jsem jí nechat zahrát k dvacetinám Když je dnes člověku dvacet, ale dlouho ji prej nehráli, a tak si nevzpomněli od kterého tónu začínali. Vráťa slíbil, že si to do příštího pátku do Chomutova zopakujou a tam nám ji zahrajou. Už se těšíme!

Pro můj foťák byli všichni kromě Vráti málo nasvícení, a tak to dopadlo takhle:







„Vám je dvacet? Tak to vám upřímně nezávidím.“

Žádné komentáře: