19. května 2008

Divadelní květen

Ve středu si nenechte ujít premiéru Goldoniho Treperend. Sám jsem na ni docela zvědavej, jako režisér jsem ji ještě neviděl vcelku a zdá se, že do premiéry ani neuvidím. Vlastně o premiéře taky asi ne, neboť jsem si slíbil roli gondoliéra a tak se budu muset soustředit, abych nespletl text italské písničky, kterou jsem si až dnes našel a zrovna se ji (ve vlastní úpravě) učím - původně jsem chtěl zpívat O sole mio nebo Santa Luciu, ale u těchhle porfláklejch melodií by se poznalo, jak hrozně falešně zpívám)… Bude to tedy šlápnutí do neznáma, ale snad ne do prázdna.



Treperendy jsou prvním divadelním představením Kadaňského divadelního května, jarním přehlídky amatérských divadel v nultém (ale ne nulovém) vydání. Zítra bude symbolické zahájení přehlídky na vernisáži výstavy s názvem Opony ochotnických divadel, která proběhne v 17h. v Orfeu, tak když budete mít čas a chuť podebatovat u vína nejen o divadle, přijďte už zítra. Středa spustí divadelní kvintet klasickou italskou komedií; ve čtvrtek přijede Bílinské divadelní minimum s hrou Jak jsem vyhrál válku; v pátek bude v nastudování divadla Máj z Prahy uvedena nejdříve v 16h. pohádka O víle Modřence aneb o vodě a o lásce a pak dušičková komedie Kateřina; a v sobotu uzavře přehlídku Máchův Máj v podání Karlovarského hudebního divadla. Je na co se těšit! Přenosná permanentka na všechny hry stojí 100,-Kč, cena jednotlivých představení je 50,-Kč. Benvenuti!

Žádné komentáře: