11. dubna 2008

Repríza Případu Grendwal

Když jsem zadal v Googlu „případ grendwal kadaň“ našlo mi to na druhý stránce jako pátej odkaz mimo jiný i tohle:

e-region.cz
Dvouhodinová erotická show pro ženy. Kulturní zařízení Orfeum Kadaň Případ Grendwal Začátek: 18:00 Divadelní společnost NAVENEK pořádá divadelní představení ...
www.eregion.cz/dnes.asp - 21k - Archiv - Podobné stránky


Chtěl bych jen dodat, že je to dnes, ne od šesti, ale od sedmi a v hlavních rolích uvidíte mě, Džeryho, pana Peti, Píďana a Kubu V. (těch několik ženskejch s Janou Kalovou v čele a Janou Kubernátovou za pianem nám tu show trochu kazí).

Koukám, že tenhle příspěvek je takovou malou oslavičkou 50tisícého návštěvníka mého soběpisníku. Nuž, já bych si vzájemně gratuloval – sobě, že mi ještě nezaschlo pero a nevyschla inspirace, a vám, že jste si ještě nezkazili oči a nezkalili mozek.

Žádné komentáře: