1. února 2008

Plechový vrstevník

Koupil jsem si encyklopedii automobilových veteránů do roku 1975 (s hrůzou jsem si uvědomil, že kdybych měl místo srdce karburátor a místo řiti vejfuk, patřím již také do této kategorie) a poctivě hledal auto podle svého gusta, jak jsem si nedávno předsevzal. A našel jsem. V Čechách tedy asi moc na silnicích nejezdí, ale i jednoho takovýho nadšence jsem našel. Má to sice v kupé úpravě a mně by se líbil spider, ale ono je to u tohohle autíčka stejně s definicí těchto verzí prý trošku jiný než u konkurence, pro níž by to byla spíš targa… A teď už tedy odhalení mého vkusu – je to stejná fotografie jako v té encyklopedii. Teď jsem zvědav, co na to má krásná spolujezdkyně.


3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Je to krasavec...asi jsem se do něj zamilovala ;)V.

František Červený řekl(a)...

Myslíš, že je takovýhle veterán dobrá volba? Podle mého názoru je třeba být v případě, že chceš mít veterána, velmi slušným mechanikem, který je schopný většinu již nesehnatelných dílů a součástek nějak nahradit, mít to kde ustájit a věnovat tomu dost času:)nehledě na finanční stránku věci...

J-Lo řekl(a)...

Jasně, já ho nechci koupit, tohle autíčko se mi jen líbí (tedy z veteránů po roce 1965, mezi staršími veterány je jich pak asi tisíc zajímavějších)... koupit chceme vozítko, na přejezdy z okresu do okresu a na nákupy, takže něco úplně jinýho... Veterán u mě zůstane jen otázkou vkusu, někdy mám malinko tendenci myslet si na vytunovaný embéčko nebo starou feldu, ale to je opravdu zase spíš z oblasti snů:)