9. prosince 2007

Stan the Man

V pátek jsem Věrušku vytáhl na kapelu, která si nechá říkat, Stan the Man podle band mastera, jenž se jmenuje Stanislaw Wolarz a narodil se v Edinburgu, kde jinde, když má polský předky a česko-slovensko-karibskou kapelu. Věrušce připomínal šimpanze (proto, aby nedošlo k omylu, asi ten název). No a Stan to na Střelnici rozjel a kadaňský máničky (už dlouho jsem jich neviděl tolik pohromadě) měly zase jednou důvod se sejít. Protože se mi koncert moc líbil, udělám všechno proto, aby se příští rok scházely ještě mnohem častěji.


Stan the Man
Uploaded by Lojza2

Další klipy jsou pak na YouTube (1,2,3)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jo jo Kadaňský máničky :-)...když je důvod se slézt, tak to stojí za to. Stan the Man byl úžasnej, proto mi absolutně vyhovovalo nechat se jím unést a zapomenout pro co že jsem to vlastně přišla?! Trhat sebou před pódiem bylo mnohem lepší...