13. srpna 2007

Brutus poprvé v Kadani

V pátek jsem byl zase v Lounech na Brutusu a měl jsem co slavit. Den před tím jsem totiž měl v Praze v Rock Café na Národní třídě takové malé sezení při kávě a pivu a nevzešlo z něj nic jiného než rozhodnutí, že
Brutus bude 19. ledna 2008 hrát poprvé ve své historii v Kadani,
tedy aspoň co pamatuje Vláďa Hasal, který je členem skupiny od roku 1977. Ti bystřejší si jistě všimli, že tu už od včerejška visí pozvánka a doufám, že se nic vážného nestane a že tu bude viset až do ledna, a taky, že tu nebude viset nadarmo a čtenáři soběpisníku půjdou odstartovat novou sezónu jak Orfea tak Brutusu (předtím v lednu tuším hrajou pouze v Praze v Lucerna music baru, kde teď 21.srpna slaví čtyřicet let existence). Na leden jste všichni srdečně zváni… a po vzoru lounských fanoušků vezměte ženy i děti. Krom dole zveřejněné písně Dvě baby, kterou jsem poprvé nahrál na výkonější Dailymotion, jsem ještě nahrál na Youtube dvě písničky:
Tvůj speciální zjev
Poslední přání




...

Žádné komentáře: