11. června 2007

Brutus ve Stromovce

Po dlouhé době jsem zase zavítal do Loun. Šachová partie s Brďou byla víceméně poziční, měl jsem černé kameny... a takhle to dopadlo:)


Jako před minulým Brutusem, i tentokrát jsem potkal našeho hraběte Drákulu a stejně jako minule mi zapózoval na fotografii.


Na koncertě jsem pak potkal letošního maturanta Čendu, a tak jsem se občas podíval i do kotle před pódium.


Většinu času jsem ale trávil v pozadí, odkud se mi podařilo snímnout několik odrhovaček. Kdybych je měl seřadit tak, jak jsem prožil večer, tak asi nejdřív Mám horečku, pak Zase pivo, Opijem se a Gorila... a jako minule...



Neměl jsem s kým ploužit, ale pořád jsem na tom byl líp než ten, který ploužit ani nemohl.


Jednu písničku jsem natočil pro kolegu z kabinetu zeměpisu Honzu Peštuku.



A nakonec zase jedna se Sášou Pleskou.


Kdo chce vědět, kde bude skupina Brutus hrát příšče, tady to má přímo od Sáši.

A ještě pár veršovánek (1,2 a brutální 3).
<3

Žádné komentáře: