28. května 2007

Vratné láhve

Vrátil jsem včera láhve. Nemusel jsem platit, protože byla taková fronta, že než jsme my poslední došli na řadu, film začal, a tak nás pustili grátis. Ale stálo to za to (nemyslím za tu cenu, co jsem zaplatil, myslím to jako ono ustálené rčení). Nebudu to tu recenzovat, tenhle typ filmů si myslím recenzi nezaslouží, já ho mám prostě rád a kdo si nemá, ať si nemá. Jen mi zase Zdeněk Svěrák vyfoukl něco z mého repertoáru zápeletek. Když jsem ještě učil v Lounech na základce, potrestal jsem asi dvakrát žáka tak, že jsem vzal z okna takovou tu nádhernou hnědou konvičku na zalévání kytek, co byla za komunistů v každé druhé domácnosti, a zalil jsem s ní onoho provokatéra se slovy: „Stěžovat si můžeš až skončí hodina a do tý doby uschneš a budeš bez důkazů.“ Sklidil jsem tehdy od celé třídy potlesk a to se myslím v kantořině jen tak nestává. No a trochu slabší odvar toho jsem dnes viděl v kině:( Kdo se pozdě rodí, sám sobě škodí:)
...

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Takže, já bych to trochu poopravila a napíšu poravdě, jak to bylo s tím, že nás pustili zadarmo. Ani náhodou se nestalo to, že film začal a tak jsme nemuseli platit, anóbrž někdo prostě zdrhnul a neplatil (na druhou stranu se ptám: kde byla paní z pokladny?!), ale jiný, jež by sice taky rád neplatil, byl polapen a platit MUSEL. Jinak film se mi velice líbil a doporučuju všem, i když ho snad každý už viděl, nebo se k tomu chystá. Škoda, že jsem toho hodně neslyšela díky smíchu skoro zaplněného(!) kina, ale aspoň se těším, až to shlídnu podruhé, tentokrát v klidu doma.

J-Lo řekl(a)...

Je mi tě líto, Markét, žes byla lapena, a protože jsem měl sžíravý pocit neplatiče, byl jsem se na film podívat (a zaplatit si za to:) ještě podruhé hned v úterý... a nelituju...

Anonymní řekl(a)...

No, moje maminka shodou okolností taky minulý týden řekla, že už to neudělá. Řekla to na správném místě a od července už tam nebude muset. Docela se jí ulevilo.