20. května 2007

Antikotel 2007


V Lounech jsem byl pracovat, ale všeho všudy jsem se k téhle bohulibé činnosti dostal jen 32 minut a 13 až 16 vteřin. Jinak jsem smrknul několik dalších dílů Fawlty Towers, koupil po páru bot, kalhot a košil, přečetl kus Puškinova deníku, čtyřikrát se při něm udělal, a hlavně navštívil Lounský antikotel. Dříve se konával ve Stromovce i Kotel, ale jeho protiváha nakonec osaměla a tak už nemá ono anti- svůj původní význam, ale do encyklopedií se řadí mezi slova jako antikvariát, antilopa či antiperle. Prostřídalo se tam za dva večery neuvěřitelných 19 kapel z mého rodného města Loun a ještě téměř deset hostí. Nestihl jsem Paralety, ale většinu z toho, co je z mého žánrového soudku, jsem si poslechl. První v pořadí byl Feast of Friends – klasika.



(ještě jedna skvělá zde)

Z dalšího z měst vyvolených k přežití zkázy lidstva – ze Slaného – přijela kapela Krteczek a celkem překvapila. Nahrál jsem jí nejvíc písniček (většinu bohužel nad 100MB) a pak se mi nedostávalo místa. Zde je jedna ukázka, která se vešla na YouTube.



Po šílené N.D.N. z Prahy konečně přišla mnou očekávaná kapela Napapíře, která už na soběpisníku měla foto. Karlos, legendární člen divadla FRAK, je bohužel na Novém Zélandu, a tak je kapela chudší o první housle, ovšem i tak je to bomba. Ze čtyř písniček jsem sem vybral tu, při níž na pódium vběhl můj bývalý student a současný kamarád, velký tanečník, aby doplnil svého bratra, úspěšného studenta konzervatoře, kterého jsem taky učil. Kam ten svět spěje…



Chytil jsem i Vemblouda...

Na závěr jsem se nechal unést úderným bigbeatem ústecký kapely Sníh na schodišti. Na písničku Všudybud mi bohužel nezbylo místo, ale bylo to perfektní rozloučení, ani jsem už nemusel vedle do Benátek…



Na tuhle Pohlednici by se hodil ten překlad od Popa...

Už se těším

mljt

Žádné komentáře: