25. dubna 2007

Stejně si vitriolu naleju do žil

V naší nové hře, která se jmenuje Případ Grendwal, hraju seržanta Slima a jako jedna z hlavních rolí nejen, že se budu muset oběsit na otevřené scéně, ale čeká mě ještě něco mnohem horšího. Budu muset zpívat. Včera na zkoušce jsem ale tento ortel konečně vnitřně přijal, když mi Jane, která se nabídla k hudebnímu doprovodu, přehrála muziku k mé druhé písni, jíž si možná za rok budu zpívat nejen na divadle – „že jsem já vůbec do té služby lez“. Nicméně, sebevraždu budu mít taky natrénovanou, a tak se není čeho bát. Kadaň si bude mít zase pár dní co vyprávět.

<3

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A kdy a kde máme možnost onu hru vidět?:-) S pozdravem Aleš

J-Lo řekl(a)...

Ahoj Aleši, to si ještě počkáš:) Já bych řekl, že tak nejdřív v říjnu.

Anonymní řekl(a)...

Moc pěkný. Doufám že tam bude na živo a ne jen nahraná. Kde sakra bereš takový lidi ?! :-)