3. března 2007

Mašťov

Včera jsem to nějak přehnal s přípravou a několika improvizovanými přídavky do textu jsem mírně nazlobil své spoluherce. Pana Mikulu jsem asi překvapil, když jsem místo věty „měsíc je příznivý“ pronesl přednášku o dnešním zatmění a jeho maximální fázi v době jeho místní kulminace ve výšce 47° na jižním horizontem těsně po půlnoci. Korunu jsem tomu pak nasadil, když jsem zapomněl přijít na jeviště při vrcholné scéně. No, mašťovským se to přesto líbilo a já jsem musel slíbit, že to dnes napravím. Stejně je mi po probdělé noci celkem dost špatně na to, abych to dneska nějak moc rozjížděl. Ovšem byl by hřích nepřipomenout radonickým dnešní úkaz na noční obloze, tak se na to, Milhauzi, připrav!

(více o mašťovském představení - včetně krátké videonahrávky - zde)

Někdo pracuje, někdo dokumentuje...
třeba to, že máme nová vlastní světla


Režisér říkal, že nemáme před představením jíst...
o pití nepadla zmínka


Tak a převlékat, pánové!

Pěkně i punčošky!

A nevztekat se!

No vidíte, ani to nebolelo...

Tfuj, tfuj, tfuj!

Kolik asi přišlo diváků?

No, zatím jsme v přesile...

Světla!

Zvuk!

Jedem!
<3

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ty kulisy nešly pověsit správně, nebo to už neumíte...? :o(