24. února 2007

Premiéra se povedla

Foto ČerF

Včera byl velký den divadla Navenek junior! Je to podruhé, co jsem viděl Orfeum nacpaný k prasknutí, kdy si diváci neměli kam sednout a tak nakonec museli posedávat na lecčems původně pro sezení neurčeném. Poprvé jsem něco podobného zažil při absolutní premiéře divadla Navenek, tehdy jsme hráli Krásku a zvíře. Nyní to byla Olivie Twist. A zážitek to byl snad pro obě polokoule divadelního světa stejně intenzivní. Nechci se moc rozepisovat o prožitku, ten má každej svůj, ale já jako režisér jsem byl vzadu u oponářskejch čudlíků tak naměkko, že se mi místy až houpaly slzy mezi koutkama. Děkuju všem herečkám a hercům, byl to koncert, kterej vyučil nás mnohý starší a rádoby zkušenější. Děkuju divákům za atmosféru, která kdyby se nakrájela, vybylo by ještě na několik let do zásoby. Děkuju Fandovi, kterej tu káru roztlačil a ještě přispěl i svým hudebním talentem. Děkuju Mírovi Mužíkovi, kterej složil většinu muziky, co si jí dost lidí brouká na ulici (a těším se na soundtrack). Děkuju Džerymu a Pavlovi, že obstaraly zvukotechniku, protože já sám ji na zkoušce nebyl schopnej ani zapojit. Děkuju všem, co na hru jakkoli přispěli, od sponzorů a partnerů po herce a spolutvůrce, kteří to z jakýchkoli důvodů během té dlouhé doby příprav nedotáhli do konce. A Juniorům přeju zaslouženou slávu a stálý nadšení!
...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Napsal jsi to moc pěkně. Bohužel jsem nucen souhlasit se vším co jsi napsal. :-) Pavel