12. února 2007

Můj boxovací pytel

Všem, kteří si věkem nepřipadají za zrcadlem, ale v říši divů, zvláště pak Brďovi, kterej na Brutusu omlád' o patnáct let, Špínovi, kterej si tuhle písničku se mnou pouštěl v neděli ráno z jukeboxu, Pišosovi, aby mu to nebylo líto, Richardovi, protože při čtení soběpisníku spálil housky v troubě na uhel, Elince, ačkoli je na to ještě moc mladá, a Zdeničce k narozeninám, věnuji tenhle překlad mé nejoblíbenější pasáže z Boxera - a snažil jsem se, abyste si to zase jako malé karaoke mohli se Simonem a Garfunkelem zazpívat... Nuže á dva tři... (originál je zde)

Můj věk se kolem valí, koulí se mnou sudy své,
jsem zas starší, než jsem býval, no a mladší, než kdy budu,
není to nezvyklé
a není divné, že tak změnu za změnou jsme si stále podobní
změnění a přece pořád jsme to my.


mljt

Žádné komentáře: