19. června 2006

Sraz po 13 letech

Ve stejné lavici ve stejné třídě ve stejné sestavě jako před 13 lety!

Už je to 13 let, co jsem složil maturitu. Některé spolužáky jsem od té doby neviděl a taky jsem je v sobotu na srazu nepoznal. Příjemné byly oslavy 110. výročí gymnázia Václava Hlavatého, kde jsem nostalgicky zavzpomínal, postál či poseděl na místech, na nichž jsem prožil kus života. Taky jsem navštívil pár profesorů a profesorek. O některých z nich (jak míst tak profesorů) se rozepíši více samostatně. Nyní snad jen pár slíbených fotografií pro spolužáky.

1 komentář:

Martina řekl(a)...

Ještě před pár dny bych na tenhle článek vůbec nezareagovala. Ale v tuhle chvíli mi to nedá a musím se ozvat. Chtěla bych pogratulovat k tomu, že jste se sešli v plném počtu. Po 13 letech je to určitě úspěch. Já jsem vyšla před 2 lety ze základky a už teď se zdá, že moje bývalá třída bude mít na případných srazech mezery.
P.S. Protože mi váš blog připadá zajímavý a poučný, dovolila jsem si ho přidat do svých odkazů. Jestli si to ale nepřejete, stačí napsat.