21. června 2006

Ich mache zu Hause Kopfstand.

Občas studentům vyhrožuju, že jednou budu v učebnicích. Světe div se, už je to tady. A možná v učebnici, kterou by málokdo čekal. Němčina mě sice baví (ovšem ne zas tak jako mého spolužáka Houbu, který z tohoto článku bude mít jistě záchvat smíchu), dokonce jsem se dnes prokousával Weltlexikonem z roku 1939, kde mě zaujala hesla Juden, Einstein, Freud apod. a taky mapa Tschekoslowakei, která vlastně takhle vypadala jen 74 dní, ale není to jazyk, v němž bych znal víc než jen pár základních frází typu: Fragen Sie den nächsten Wachmann. Tímto také zdravím naši paní třídní učitelku z gymnázia Majdovou, která se se mnou v tomto jazyce natrápila a nemít Houbu za souseda v lavici, moc by si se mnou nezašprechtila.

Ano, jsem v učebnici německého jazyka. Je to učebnice Spaß mit Max autorek Ireny Lenčové a Petry Pleschinger a já jsem se ocitl v pracovním sešitě třetího dílu. Tedy jsem pro starší a pokročilé, ale jistě okouzlím i mladší a začínající.

Dnes by spíš platila věta: Unser Lehrer ist heute sehr erkältet.

TSCHÜSS!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Hehe, tak to je lol :) ale jseš slavnej :D i když ten Physik Lehrer :-P

Anonymní řekl(a)...

Hele, je to fakt von JanLo. Gratuluji. Physik - to máš za ty hvězdy :-).