16. dubna 2006

Na frak!

Divadlo Frak 2001 (Jindřiška úplně vlevo)

Jindřiška K., herečka a jedna ze tří hvězdiček divadla FRAK neboli Fábriky Rozvítovo Akťóra, kde jsem býval režisérem, si zahrála v posledním pokračování (64.) Ordinace v růžové zahradě. Seriál nesleduji, ale jedním okem jej někdy zahlédnu. Jindřiška se coby role epizodní nedostala do pavouka vztahů. Ale drzou pacientku s kapavkou si asi diváci pamatovat budou. Právě ten pavouk (který je zřejmě ze začátku seriálu, mám dojem, že vztahy jsou v něm už mnohem zamotanější:-) je asi to, co mi na současných seriálech vadí. Jako by šlo v životě v první řadě o pavučinu vztahů a ne o jejich pevnost a hloubku. Ale pravda, do pavučiny se dobře chytají oběti, v tomhle případě diváci. A jak jsem říkal, občas po očku sleduju, občas se v některých třídách poptám, jak je to teď s Kamilou (protože ta je uprostřed pavouka a dá se říct, že se kolem ní pořád něco děje), a mezi jinými seriály, které jsem zahlédl, není tenhle zas až tak hloupý. Jindřišku jsem neviděl, ale dva lidi mi o ní volali a já pak volal jí samotné. Jde na HAMU a má ve svých dvaceti letech život před sebou.
Přeju ti, Jindři, ať máš úspěchy, ať si jednou můžeš vybírat a ať vybíráš šťastnou rukou.













Režisérovy instrukce ...................................... a jejich provedení

(evangelický kostel, Louny).......................... (Žirovnice, 2001)

A ještě pár nostalgických vzpomínek na můj milý FRAK:













Žádné komentáře: