2. března 2006

Mandragora

Dnes byla první čtená zkouška nově připravované hry divadla Navenek. Jmenuje se Mandragora, napsal ji Niccolò Machiavelli a režie se ujal Josef Skotek. Mně byla svěřena do péče titulní role svůdníka Kallimacha. Některá resumé o mé roli mluví jako o rozvraceči manželství, avšak já vskutku manželství nerozvracím, dělám jen svého druhu manželskou osvětu v těch intimnějších věcech. Nevím, proč si mě pan Skotek vybral, ale děkuji mu za to, bude to, světe div se, první titulní role v mém životě. Svůdce jsem ještě nehrál, ale soulož na jevišti mám již za sebou. To bylo ve hře Bůh ví podle románu Josepha Hellera, kde jsem coby biblický Amnón znásilňoval svoji sestru Támar. Ale mám ještě hezčí zážitky z jeviště, ty se ani nedají vyprávět. Jen pan Skotek pořád vyhrožuje, že s Lukrécií, mojí divadelní obětí, bude vše probíhat mimo scénu. Tak nevím, jestli tu smlouvu podepíšu:-)

Režisér Mandragory Josef Skotek

3 komentáře:

pampeeliska řekl(a)...

Hezký :) Ta soulož na jevišti mě zajímá. Jaký to je? :)

J-Lo řekl(a)...

No, kdyby mi kolegové herci nepíchali špendlíky do zadku (diváci nám viděli jen trupy, zadky jsme měli za plentou), tak bych asi tolik nekřičel:-) Ale jinak je soulož na jevišti neobyčejně krásná.

Anonymní řekl(a)...

promluvte prosím někdo k jeho dušičce:))) .....SKONČÍ JAKO DUŠE KALLIMACHA.../možná,.... a možná taky ne:)))/